Hvis en hændelse sker, kontakt da hurtigst muligt din nærmeste J.K. Medico repræsentant. Normalt den samme person, som du kontaktede dagen for dit køb.
For at forberede repræsentanten på indholdet af hændelsen, udfyld da venligst hændelsesskemaet (øverste .pdf ude til højre) og send det til J.K. Medico, ved hjælp af den grå knap nederst i højre hjørne på skemaet.
Under dette skema finder du også en guide til, hvilken information vi behøver for at undersøge hændelsen. Forklar/beskriv meget gerne så detaljeret som muligt i de tilhørende felter, da dette er til stor hjælp for os.
For at forøge produktkvaliteten og for at sikre at vores produkt er sikkert gennem hele dets levetid, har vi brug for at du sender disse hændelsesrapporter ind. Det står også nævnt i MEDDEV 2.12-1 annex 9, at forhandleren skal opfordre brugere eller dem givet ansvar for at indberette hændelser sket med medicinsk udstyr, at disse sikrer denne indrapportering til forhandleren eller komponentproducenten, i henhold til nationale regler herfor.
For at imødekomme dette ønske, samt have yderligere tryghed ved vores produkts sikkerhed, har vi derfor brug for din hjælp. Vi håber (og tror) naturligvis ikke at du må få brug for at gøre dette, men skulle en hændelse ske, håber vi meget at høre fra dig.
Tak!